viernes, 4 de noviembre de 2011

Estem en un període de canvis, d'experimentació i de recerca. Un esforç per innovar i oferir-vos el millor que podem i sabem fer. Entre les novetats está la nova línea de sabó de glicerina vegetal i olis, per aquells que us agraden les oloretes. També estem preparant els kits de Nadal de cada any, intentant renovar les presentacions i el contingut. Hi ha canvis en alguns sabons i n'hi haurá de nous...en fi que no ens aturem.
Avui us presento els sabons de glicerina de atalis.menorca. Porten olis de coco, ametlla i d'altres, depenent del sabó, olis essencials, aromes i colorants alimentaris. Tots tenen un valor afegit: cacao bio, pell de cítrics, llavors, flors seques, etc., etc., Una alternativa natural per els qui us agrada el sabó de glicerina. Espero que us agradin!!!
Recordeu que els nostres sabons porten el nostre segell i l'etiqueta identificativa.

Estamos en un período de cambios, de experimentación y de búsqueda. Un esfuerzo para innovar y ofreceros lo mejor que podemos y sabemos hacer. Entre las novedades está la nueva línea de jabón de glicerina vegetal y aceites, para aquellos que os gustan los jabones más perfumados. También estamos preparando los kits de Navidad de cada año, intentando renovar las presentaciones y el contenido. Hay cambios en algunos jabones y habrá de nuevos...En fin que no paramos.
Hoy os presento los jabónes de glicerina de atalis.menorca. Con aceite de coco, almendra i otros, dependiendo del jabón, aceites esenciales, aromas y colorantes alimentarios. Todos tienen un valor añadido: cacao bio, piel de cítricos, semillas, flores secas, etc., etc., Una alternativa natural para los que gusten del jabón de glicerina. Espero que os gusten!!!
Recordad que nuestros jabones llevan nuestro sello y etiqueta identificativa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario